8adf650f-8e0f-4f2e-933c-73e8cbf17d30.jpg

Ecruiser® Services

De service van Ecruiser

Uit de cijfers is gebleken dat wij in 2020 maar liefst 84% van het onderhoud en service aan onze scooters direct aan huis hebben kunnen oplossen ! De overige 16% is in onze werkplaats gerealiseerd.
Ecruiser heeft service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Wij zien een servicemelding als 'de kans' om onze service en kwaliteit te waarborgen. Heeft u een defect aan uw escooter aangekocht bij Ecruiser
®? Neem dan direct contact met ons op via Tel: +31166234858 kies voor optie service of maak een melding via de Ecruiser® app. Natuurlijk kunt u ons ook mailen naar service@ecruiser.nl. Onze vakbekwame servicemedewerkers helpen u graag verder. Ecruiser® heeft alle onderdelen zoals banden, accu's, controllers, omvormers, remsystemen, brushlessmotoren en kabelbomen op voorraad waardoor wij u direct kunnen voorzien van de juiste service en onderdelen.
Let op: Wij verrichten beperkt service en onderhoud aan scooters welke niet bij Ecruiser aangekocht zijn. Dit om onze eigen klanten altijd van dienst te kunnen zijn.


 

Service en onderhoud aan huis?
Ecruiser verricht 84% van haar onderhoud en service bij de klant thuis op locatie. Het voordeel. U bent direct geholpen en kunt weer gebruik maken van uw geliefde e-scooter. U leert ook door mee te kijken met onze monteur hoe de aangekochte e-scooter werkt. Mochten wij de servicemelding nou niet op locatie kunnen verrichten? Dan is er bij ons ook de mogelijkheid om een leenscooter te ontvangen zodat u wel voorzien bent van dagelijks vervoer.

 

Wilt u een servicemelding maken of onderhoud
inplannen?

Ben je niet tevreden over je Ecruiser®? Of is je Ecruiser defect? We lossen het voor je op.

Niet tevreden? Wat vervelend om te horen. Wij zullen er alles aan doen om u wederom te voorzien van een glimlach op uw gezicht. 

Wij zien uw klacht en of opmerking als opbouwende kritiek om ons product en bedrijf optimaal te laten functioneren.


Stuur een email naar service@ecruiser.nl. Of vul het onderstaande formulier in.

Vermeld dan duidelijk de klacht melding en uw ordernummer hierdoor kunnen wij u sneller van dienst zijn.
We helpen u graag verder met het vinden van de juiste oplossing.

Service/onderhoud formulier

Naam *

Email *

Telefoon

Model scooter?

Ordernummer *

Service melding

Rijklaar geleverd Incl. kenteken

Service & onderhoud aan huis

Standaard 2 jaar fabrieksgarantie

Gratis thuisbezorgd 

*Openingstijden Experience center Tholen

Openingstijden: Dinsdag en zaterdag van 
10:00 - 17:00 uur

Testrit aan huis: Iedere woensdag en vrijdag 

Ecruiser Experience center:
Stevinweg 16, 4691 SM Tholen



Email: klantenservice@ecruiser.nl     

Tel. 0166 234 858

Kvk nummer. 71425179

BTW nummer.  NL858710596B01

  • Instagram - White Circle
  • Facebook - White Circle
  • YouTube - White Circle
Webwinkel Keur.png

Door gebruik te maken van onze website gaat u akkoord met onze Disclaimer, GPDR/AVG Privacybeleid Ecruiser en Algemene Voorwaarden.